Resultats de la cerca
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Curs introducció a la Integració Sensorial, 50 HORES (PRESENCIAL)
8a edició pel 2027! Es tracta d'un dissabte al mes, de Gener a Juny 2027.
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.