Resultats de la cerca
Baronia de Santa Pau
Les barionies de Finestres i el Sallent entren en conflicte, aquets protagonistes de la vila medieval de Santa Pau ens ajudaran a conèixer els costums i la manera de viure durant l’Edat Mitjana.
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.PALLASSOS: RIURE PER UN TUB
Amb els nostres espectacles de pallassos posem pel davant valors de respecte a totes les nostres paròdies, aconseguim les rialles de petits i grans amb molta energia i vitalitat.
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.