Resultats de la cerca
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
MAREMÀQUINES, UN MAR DE MÀQUINES
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval, utilitzant peces de LEGO..
Sortides multiaventura a la Cerdanya
Un emplaçament ideal tant per a la practica esportiva hivernal com d'estiu amb vistes al Cadí.
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatNatura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersVISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.Cuinem amb la ciència
Quan s’ha de posar la sal quan fem un brou? I quan bullim verdura? Quin fenomen explica el procediment per fer-nos un te? Quina ciència s’amaga darrere el bany maria?
Construcció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.