Resultats de la cerca
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.EL CASTELL DE PENYAFORT. HISTÒRIA D'UN EDIFICI MIL·LENARI
Aquesta visita permet a l'alumnat descobrir la història de l'edifici que millor explica la història de Santa Margarida i els Monjos, el castell de Penyafort.
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
Ruta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
El joc del Riu. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysEl cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.