Resultats de la cerca
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Superem barreres. MIFAS
Itinerari per descobrir les barreres arquitectòniques amb les que es troba una persona amb discapacitat en el seu dia a dia. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Coneguem el vapor
Visita conduïda pels espais originaris de l’antiga fàbrica tèxtil, el Vapor Aymerich, Amat i Jover.
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Espectacle Musical: LES SONOHISTÖRIES D'EN FIL I EN FLUT.
En Fil i en Flut han viatjat i estudiat música en molts indrets i països diferents, llunyans i no tan llunyans. I ens han portat instruments i músiques de tots els llocs on han estat. Us ho perdreu?
Apertix, competició de robòtica lliure
Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
PINTURA MURAL
La pintura mural és un espai inmens ple de possiblitats que serveix d'amplificador d'idees, sentiments comuns o esperances col·lectives, I aixó a les escoles encara té més podencial.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.