Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
LA MALETA DE LA KAYRA I EN MALIK
Entre tot el grup compartim coneixements envers la cura dels gats i gossos i aprenem a responsabilitzar-nos dels nostres companys animals respectant la seva naturalesa i la convivència ciutadana.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel. Taller: Desxifra el codi reproductiu
La producció de llet està relacionada directament amb la reproducció. Amb aquest taller descobrirem com es reprodueixen les vaques, com és el seu embaràs i part, que vol dir "corba de lactació", etc.
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Com ens relacionem a través de les pantalles? (Primària)
L'objectiu de l'activitat és fomentar els valors de l'empatia i el respecte mitjançant la reflexió: actituds d'assetjament, crítiques i compartions, converses amb desconeguts, el marc legal...etc
Visita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de Barcelona
Esquiades escolars (Esquí alpí i nòrdic)
Sortides a la neu a la Cerdanya, especialistes en esquí alpí i esquí nòrdic, escola d'esquí pròpia i allotjament a la Cerdanya. Esquiades d'un dia, dos, tres dies fins a setmanes blanques
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.