Resultats de la cerca
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.