Resultats de la cerca
Escuts en alt! Heràldica catedralícia
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
LA CAIXA DELS SONS (Museu Deu)
Les pintures del Museu Deu tenen so: els cotxes, la gent que passeja, les màquines que treballen al carrer… però avui està tot en silenci…
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
Beques de nou accés al Grau en Disseny 2026-2027
Cada any la Fundació Eina ofereix beques de nou accés al Grau en Disseny que cobreixen el 50% del cost, adreçades a estudiants de batxillerat o CFGS, amb convocatòria oberta del 2 al 18 de maig.Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
QUÈ ÉS UN VAIXELL?
Què és un vaixell? Per què sura? Pel seu material de construcció? O per la seva forma? I com avança? Amb rems, amb veles o amb motor? Descobreix la resposta a aquestes preguntes!
Connectant mons - Drets sense fronteres
Connectant mons combina l'activitat a l'aula amb el treball col·laboratiu en línia, on participen més de 12.000 alumnes de diferents països i realitats i és treballa amb 8 llengües diferents.Mostrant 1-10 de 2.138 elements.