Resultats de la cerca
ESCOLARS NEU - Un dia a la neu
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24h
El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Taller Guardes del Clima per combatre el canvi climàtic
Recurs digital a fer a l'escola sobre bones pràctiques en les accions quotidianes i adoptar mesures per combatre el canvi climàtic i els seus efectes. Infants d'entre 9 i 12 anys. Taller de 2 h.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Conferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.match the memory - Jocs educatius en format memory
Busca o crea jocs tipus memory
Veus i ritmes del món (Barcelona)
Un taller per explorar la música folklòrica
Què és la sostenibilitat?
L'alumnat aprendrà sobre sostenibilitat a través d'un debat participatiu, proposant solucions per afrontar les problemàtiques ambientals actuals.
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.