Resultats de la cerca
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
EMOCIONART
Taller vivencial per a infantil que treballa el reconeixement i l’expressió de les emocions a través del cos, el joc i la música, promovent empatia, autoestima i comunicació emocional saludable.
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.