Resultats de la cerca
CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaRutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
Gran parc d'Art Accions Rock i Jocs Tradicionals per Ganàpies
Instal·lació participativa amb diferents espais a on podreu jugar i treure a passejar als vostres nens i nenes interiors: a l'escola, amb tota la família, amb els veïns i les veines...🤹♂
Conflictes contemporanis
El recorregut pretén que l’alumnat entengui les dinàmiques socials i polítiques del primer terç del segle XX.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.