Resultats de la cerca
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Castell de Cardona
La visita permet interpretar el monument en el seu conjunt, els seus orígens i el perquè de l’establiment dalt del turó, la importància del recurs de la sal i el benefici econòmic generat.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Lleida)
Una immersió als jaciments subaquàtics
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.