Resultats de la cerca
Ciència, Acció...Reacció
La idea del taller gira al voltant d’alguns elements científics.
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
LEGO EDUCATION AL POBLE ESPANYOL
Sabeu com funcionen les màquines simples del nostre entorn? Voleu experimentar-ho? Ens endinsarem en construcció de models amb LEGO® Education, per aprendre a comunicar les nostres idees i sentiments.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Sumem i no restem
"Sumem i no restem" reflexiona sobre l'assetjament escolar. Vol fomentar l'empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l'exclusió.
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Mostrant 1-10 de 2.132 elements.