Resultats de la cerca
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
LA PEDRERA: Poder, revolució i bohèmia
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Taller de Física de Partícules
La física de partícules amb dades reals de l’accelerador LHC del CERN. Taller emmarcat en el programa internacional “Hands on Particle Physics” .
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
Raquetes de neu a Vallter
A Guies Ama Dablam tenim preparades varies opcions per passar una bona estona i que tothom pugui gaudir de la muntanya hivernal, des d’una passejada d’iniciació fins al que vol fer algun cim.
mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.LA CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL MÓN
Activitat centrada en conèixer les causes i conseqüències de l'arribada dels europeus a Amèrica, i com s'hi navegava en aquella època.
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.