Resultats de la cerca
Sant Jordi STEAM: Fem un drac tecnològic!
Un taller ben especial per celebrar Sant Jordi on combinarem art, tecnologia i mecànica.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.Mozart en vambes (Tarragona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
OBSERVACIÓ I ANÀLISI D’OBRES ROMÀNIQUES I GÒTIQUES
Aprofundim en l’anàlisi formal i estilístic de la pintura i l’escultura romànica i gòtica. Una informació artística molt útil per les proves de Selectivitat.
Pinta el teu escut al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric i pintura d'un escut medieval!
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
So i acústica (Tarragona)
Experiments per investigar el so
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.