Resultats de la cerca
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
Clastify: recursos per a batxillerat internacional
Plataforma educativa en línia dissenyada per ajudar especialment estudiants de Batxillerat Internacional i qualsevol altre batxillerat per a millorar els seus treballs acadèmics.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Determinem l'estat ecològic del riu
Taller ambiental per determinar la salut del riu Ter al seu pas per Manlleu
Preludi, samba i swing (Girona)
Un taller per interpretar diferents estils musicals
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.