Resultats de la cerca
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Taller de robòtica amb Mbot. Missió: Salvar al Planeta!
En aquesta activitat programarem al nostre robot perquè ens ajudi a cuidar i protegir la Terra, la nostra única llar.
De l'hort a taula
Parlem de l'agricultura ecològica i el funcionament d'un hort
World's Largest Lesson: recursos per entendre els ODS
World’s Largest Lesson és una iniciativa educativa global que ofereix recursos gratuïts per ensenyar els ODS a infants i joves a través de vídeos i material interactiu.
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
TALLER D'INICIACIÓ A LA MARXA NÒRDICA
Jornada d'iniciació a una nova activitat física i descoberta del territori.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.