Resultats de la cerca
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.
Seterra – Qüestionaris geogràfics
Plataforma de qüestionaris geogràfics amb centenars d’exercicis per identificar països, capitals, banderes, oceans i molt més a nivell mundial.
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC
Ens familiaritzarem amb la llegenda de sant Jordi. Davant d’una pintura gòtica, els personatges ens narren les seves aventures. Un fantàstic drac ens guia en un recorregut pel museu.
Gratacels: reptes d’altura
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.