Resultats de la cerca
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?La importància dels arbres, fem paper reciclat
Taller teòric i pràctic on els participants aprendran la importancia dels arbres i plantes pel planeta i faran paper reciclat artesanal.
Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Recursos per treballar la Unió Europea
Jocs i activitats per aprendre sobre els països, les llengües i les institucions europees.
Avui fem de neolítics (aquesta activitat es combina amb un o dos tallers
Ens endinsarem en la prehistòria i més concretament en el neolític.Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.