Resultats de la cerca
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Qui pot passar una frontera? (Barcelona)
Videojocs per pensar el món
Les Màquines de l'Aigua
Exemples de l'enginy de la humanitat davant la necessitat de disposar d'aigua
La Castanyada a Can Pidelaserra
Cada animaló té una peça de roba de la Castanyera, ajudem-la a recuperar-la! Després d´una passejadeta pel bosquet trobarem a la Castanyera, ,ens repartirá castanyes i explicarà un conte.
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.AQUAREL·LA
Aquarel.la i la mar com a escenari. Projeccions en directe i la música de Pascal Comelade per a un espectacle visual i poètic adreçat a la primera infància.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Sentir, pensar... Interpretar! (Tarragona)
Jocs i tècniques teatrals per produir idees
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Investiguem un crim
A partir d’un taulell que contextualitza la història detectivesca, es trobaran amb diversos reptes i misteris que han de resoldre amb lògica i enginy.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.