Resultats de la cerca
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
Cinema i debat: Wonder (Lleida)
A partir de la pel·lícula l'alumnat debatrà al voltant del fenomen de l'assetjament escolar i a través del diàleg es podrà replantejar els seus propis prejudicis.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
ESCOLARS NEU - Glacial (3 dies - 2 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.