Resultats de la cerca
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Creactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
Com vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
6 SENTITS d'Urpina
L'activitat 6 SENTITS és una experiència immersiva creada per fomentar la connexió dels alumnes amb la natura, convidant-los a endinsar-se en una aventura única al bosc d'Urpina.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.