Resultats de la cerca
El Tió de la meva escola
Setmanes abans de Nadal comencen a aparèixer Tions per un petit bosc del costat de la granja. Què fan allà?, quina relació tenen amb les vaques?, D'on han sortit? Ho descobrirem!
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)
L’art de Matisse més enllà del creador
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes pels alumnes
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.