Resultats de la cerca
Toca la llum
Descobreix la importància de la fotònica, la ciencia que estudia la llum, a través de la experimetació.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Lletres d'autor
Tipografies per comunicar i crear
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Visita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.