Resultats de la cerca
Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOUN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.
Castell de Cardona
La visita permet interpretar el monument en el seu conjunt, els seus orígens i el perquè de l’establiment dalt del turó, la importància del recurs de la sal i el benefici econòmic generat.
Superem barreres. MIFAS
Itinerari per descobrir les barreres arquitectòniques amb les que es troba una persona amb discapacitat en el seu dia a dia. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Matemàtiques secretes
Matemàtiques al servei de la privadesa
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
Escalada per a noies i nois d'ESO i batxillerat
Escalar i passar-s'ho bé sense importar l'experiència prèvia: Blocat.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Vers per on - Poesia pop
Espectacle - concert de Poesia - pop. En Martí Torras Mayneris crea la dramatúrgia i dirigeix als Pentina el Gat, que musiquen poemes de la Núria Freixa, dels llibres Surts a Jugar i Versos a Galet.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.