Resultats de la cerca
Vet aquí el rock (Tarragona)
Bateria, ritmes i contes
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Qui vol ser astronauta?
Com l’ESA selecciona els tripulants
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.