Resultats de la cerca
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Vet aquí el rock (Tarragona)
Bateria, ritmes i contes
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatEls sons de l’aigua
És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions.
ANIMA'T FESTA DE FI DE CURS
Necessites una animació de ball per la teva Festa de Fi de Curs? Doncs ja ens has trobat!
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Gairebé humans
A partir d’aspectes relacionats amb l’esquelet i l’estudi de cranis de primats antropomorfs fòssils mirarem d’entendre el procés evolutiu que ha portat cap a la posició bípeda espècies com la nostra.
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.