Resultats de la cerca
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Endinsa't al Centre d'Interpretació de l'Aigua
Visita guiada en la qual s’explica la relació existent entre el Riudebitlles i el municipi, i com el riu ha influït i segueix influint en el territori.
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.SOC ÀNGEL GUIMERÀ
Àngel Guimerà reviu en el centenari de la seva mort per compartir el seu procés creatiu, vida i obra; les reflexions sobre el català i el temps en que visquè. Un duel de dos actors en un drama modern
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.