Resultats de la cerca
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
Hamelí, el conte
Sovint veiem una cosa i en realitat és una altra, moltes vegades els objectes oculten secrets i moltes altres, són les persones les que oculten aquests secrets.
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.RELACIONS SANES DE PARELLA
Aquest taller busca reflexionar críticament amb els adolescents sobre els mites i idees de l’amor romàntic i oferir eines per construir relacions afectiu-sexuals saludables.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La increïble fórmula del got de llet
Beure un got de llet és relativament senzill, però, com ha arribat a la nostra taula? Ho descobrim d'una forma divertida a través d'un joc d'enigmes.
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.