Resultats de la cerca
Pack escolar
Ruta amb bicicleta al voltant de l’Estany de Banyoles i visita als poblats Neolítics.
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Taller de còmic: Acció i Moviment
En aquest taller aprendrem a donar expressivitat al cos dels personatges i hi afegirem recursos per representar el moviment al dibuix estàtic mitjançant les línies cinètiques.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.Realitat Virtual d’Alta Gamma – Una experiència que et deixarà bocabadat!
Celebra el final de curs amb realitat virtual d’alta gamma! Una activitat espectacular, immersiva i pensada perquè els alumnes ho recordin per sempre.
EL NADAL I EL TIÓ A LA GRANJA
Un Nadal en plena natura, en un entorn idíl.lic i nadalenc!
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.