Resultats de la cerca
Conferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Gimcana medieval
Descobrir Castelló d’Empúries, la Capital Medieval de l’Empordà, a través de la seva història i diferents elements patrimonials, des dels més significatius fins a d’altres de no tan coneguts!
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.MÀGIC MÚSIC
Els nostres espectacles de màgia són participatius i molt entretinguts, per amenitzar les vostres festes,
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
Taller d'Astronàutica amb astroxperiences.com
Un dia vam mirar les estrelles i ens vam proposar arribar-hi. Amb aquest taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat, sabràs com la humanitat ho ha aconseguit
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.