Resultats de la cerca
Saber versar (Tarragona)
Taller de poesia
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
La fageda, un bosc ple de tresors
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un ecosistema: la fageda a partir de la descoberta a través dels sentits i identificar diferents organismes i les relacions que s'estableixen entre ells.
VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
LA CABRA d'Urpina
“La Cabra”, és una activitat única. Un taller pràctic i educatiu en què els alumnes podran explorar el món natural d’una manera especial i immersiva, tot elaborant un formatge macerat molt especial.
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.