Resultats de la cerca
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...VIOLÈNCIA MASCLISTA. COM COMENÇA TOT?
Presentació informativa adreçada a joves per tal d’evitar que aquests puguin ser víctimes susceptibles de possibles maltractaments en l’àmbit de la parella.
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Globus 2.0 (Barcelona)
Quan un mateix so explica històries molt diferents
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.