Resultats de la cerca
Castell de Cardona
La visita permet interpretar el monument en el seu conjunt, els seus orígens i el perquè de l’establiment dalt del turó, la importància del recurs de la sal i el benefici econòmic generat.
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
La música i el so, la gran emoció visual (Girona)
Combinant imatges amb diverses sonoritats
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.Astronomia. Tallers i activitats a les escoles i instituts
LA CIÈNCIA POT SER MÀGICA. Descobrirem com són els estels, la lluna, els planetes... Aprendrem com funciona un rellotge solar. Els robots ens sorprendran i els experiments ens deixaran bocabadats!
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Aquaplay, ludoteca d'aigua
Activitat de jocs lliures amb l'assistència d'una educadora
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.