Resultats de la cerca
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Creix a pas de gegant
Com és un gegant per dins? S'ha de tenir molta força per aixecar-lo? Descobriu el món geganter amb un taller pràctic i dinàmic que us farà viure una gran experiència al costat del famós gegant del Pi!
Disseny d’activitats i projectes a mida
Si busques continguts de qualitat per al teu alumnat, ja sigui per projectes o de manera tradicional, el nostre equip està preparat per oferir-te solucions personalitzades.
El viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
PAUL AND THE FLOWERS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
Escola de pesca
Una experiència per aprendre sobre la pesca sostenible, els peixos del Mediterrani i la riquesa del Parc Natural que ens envolta.
LA MÀGIA DEL MENJAR BÉ
Una dietista-nutricionista diplomada i un mag professional es donen la mà per a oferir un taller amè, lúdic i alhora pedagògic sobre alimentació i nutrició. Hàbits, higiene, aliments bàsics...
Veus i ritmes del món (Barcelona)
Un taller per explorar la música folklòrica
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.