Resultats de la cerca
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Reviu la prehistòria
Aprendrem a conèixer com vivien els homes i les dones de la prehistòria: com vestien, que menjaven, de què treballaven, on vivien...
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Titelles d'ocells
Activitat per explorar la sostenibilitat i la biodiversitat d'ocells mediterranis, fomentant la consciència ambiental i el respecte per la natura.
Treball de Recerca de Batxillerat: recursos
Ets tutor/a de Treball de Recerca? Ofereix als teus alumnes el nostre cercador de treballs i un vídeo tutorial per aprendre a fer una bona expo oral! - Preparats, Llestos, UniversitatXX violència de gènere a les xarxes socials
El "Projecte XX" aborda la violència masclista a les xarxes socials amb joves. Conscientitza sobre microviolències i rols de gènere, buscant nous models de relació positius en l'àmbit digital i quotid
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.