Resultats de la cerca
CURSA D'ORIENTACIÓ AL PENEDÈS
Orientar-se amb el Sol i amb la brúixola. Situar-se dins un mapa i desenvolupar una cursa d'orientació en equip on cada membre té el seu rol.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
L'escola que volem
Xiula torna amb un concert teatralitzat per posar ordre al desgavell escolar. Música, humor i valors per parlar de créixer, conviure i estimar en un espectacle tan esbojarrat com necessari.
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
L'empremta del bosc. Ecosistemes sostenibles
Si la natura és sostenible, per què no aprenem d’ella?
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Les violències que no es veuen. Reimaginar l'espai públic
Desmuntarem els mites i tòpics de l'experiència femenina als espais públics que veiem al cinema i a les sèries.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.