Resultats de la cerca
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
Cinema i debat: El gran día (Tarragona)
Un documental per debatre sobre educació
Empúries: ciutat romanna
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat romana per descobrir la història de l'antiga Emporiae i comprendre com es va iniciar la romanització i què va suposar
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisFem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Taller d'Astronàutica amb astroxperiences.com
Un dia vam mirar les estrelles i ens vam proposar arribar-hi. Amb aquest taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat, sabràs com la humanitat ho ha aconseguit
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.