Resultats de la cerca
CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Barcelona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.Up & Jazz (Llieda)
Puja a l'ascensor del jazz
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La increïble fórmula del got de llet
Beure un got de llet és relativament senzill, però, com ha arribat a la nostra taula? Ho descobrim d'una forma divertida a través d'un joc d'enigmes.
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.