Resultats de la cerca
mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.Agents de l'aire net
Activitat educativa dissenyada per a estudiants del primer i segon cicle d'educació secundària obligatòria (ESO), amb l'objectiu d'aprendre més característiques sobre la qualitat de l'aire.
ApS: Rehabilitació energètica
Projecte per aprendre diferents mesures de rehabilitació d'edificis per reduir el consum energètic i donar-les a conèixer a la comunitat. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.