Resultats de la cerca
Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses mides
PINTEM EL CAGANER A L'ESCOLA
Activitat educativa on deixar fluir la imaginació, on gaudir de la personalització del teu caganer, passar una estona de desconnexió i gaudir creant un dels personatges més mítics de la nostra cultura
Geometria a espatlles de gegants (Lleida)
La fascinant relació entre la geometria i la física teòrica
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
Evolució: De l'eclosió de la vida a la intel·ligència
Visita comentada a l'àmbit Evolució
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloDepuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Mostrant 1-10 de 2.263 elements.