Resultats de la cerca
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
La cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
Rock i rebel·lia: qui marca el ritme del canvi?
Analitza l’impacte del rock en els grans moviments socials del segle XX a través de les lletres de cançons icòniques. Una activitat per reflexionar, debatre i expressar idees amb esperit crític.
HISTÒRIES DEL MAR
Activitat participativa i en col·laboració en que l'alumnat coneixerà les diferències entre la navegació actual i l'antiga, a partir del treball en equip i la recerca,.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
Aula UPF: conferències i tallers al teu institut
Conferències i tallers als instituts per apropar la UPF, oferint a l’alumnat de primer i segon de batxillerat una oportunitat única d’apropar-se al coneixement universitari sense sortir de l'institut.
Mostrant 1-10 de 2.264 elements.