Resultats de la cerca
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
TALLER MORT A LA XARXA SOCIAL
- Taller sobre xarxes socials - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Reaccions químiques (Lleida)
Química experimental
Visita: entrar en un graner medieval a l’Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l’Esquerda
Visita a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda, un laboratori a l'aire lliure que ens aproparà a l’agricultura i els sistemes d’emmagatzematge en època medieval.
Jornades Portes Obertes Online - Graus ESADE
Connecta't a Jornades Portes Obertes Online dels Graus ESADE
Viu les matemàtiques (Barcelona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
Som conductors
Per on viatja la llum des de l’interruptor fins a la bombeta que encén? Podem aconseguir que l’electricitat viatgi per qualsevol material? Aconseguirem construir un circuit elèctric?
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Mostrant 1-10 de 2.261 elements.