Resultats de la cerca
La diversitat de la ment humana (Barcelona)
Mary and Max: Cinema i debat amb la neurocientífica Maria J. Portella
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaLa diversitat de la ment humana (Lleida)
Mary and Max: Cinema i debat amb la neurocientífica Maria J. Portella
La custòdia entra en joc
Aprèn com funciona un acord de custòdia per la conservació de la natura!
Il·luminats
Visita per descobrir els principals invents i conceptes científics lligats a l’obtenció de llum, des de la prehistòria fins avui
AGAFA EL FOC I CORRE!
un espectacle d’ombres xineses inspirat en una antiga llegenda provinent dels indis de Nord Amèrica. L’espectacle vol ser un cant a la Natura i tot el que neix i creix en ella.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockMostrant 1-10 de 2.261 elements.