Resultats de la cerca
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
Coasteering
Amb el Centre EXcursionista de Catalunya l'alumnat podrà gaudir d'una activitat aquàtica, refrescant i de descoberta de l'entorn recorrent la costa per trams rocosos, fent salts a l'aigua.
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
Medieval Stories - Visita al Montblanc Medieval
Viatge al Montblanc Medieval per a descobrir, en primera persona, com es vivia a l'Edat Mitjana.
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.