Resultats de la cerca
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
El Laboratori d'arqueologia
Aquesta activitat de caire experimental i d’indagació té per objectiu descobrir que passa amb les restes arqueològiques extretes d’una excavació.
Aigua, química i molt més
Descobreix les propietats de l'aigua
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Descobrint la mineria a Súria
Recorregut pel Centre d’Interpretació del Museu de la Mineria, de la mà d’un guia que acompanyarà els visitants explicant i aportant aspectes tècnics i emocionals del treball a la mina.
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.