Resultats de la cerca
PINTEM CERÀMICA AMB ENGALBS
Us proposem una activitat per conèixer l’ofici de ceramista i decorar una peça (tassa, got, bol) que un cop cuita podeu utilitzar-la per casa!
Decoració reciclada
Descobreix com fer manualitats creatives amb material reutilitzat per Nadal, Castanyada o Sant Jordi. Crea decoracions úniques mentre aprens sobre sostenibilitat!
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
AQUAREL·LA
Aquarel.la i la mar com a escenari. Projeccions en directe i la música de Pascal Comelade per a un espectacle visual i poètic adreçat a la primera infància.
Tallers i Campionat de Scrabble en català
L'Scrabble és una manera lúdica per a practicar el català (cal vocabulari i una bona ortografia per aconseguir fer punts) i la millora del càlcul mental (comptant els punts).
Adolescencia i pantalles
Xerrada per famílies amb fills en l'etapa de l'adolescència
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Extraescolar de robòtica
Extraescolars de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.