Resultats de la cerca
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Els insectes (Tarragona)
Taller d’il·lustració científica
Experts a l'aula: xerrades per a centres de secundària
La Universitat de Girona posa a disposició dels centres de secundària un recull de xerrades divulgatives impartides per personal investigador, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a l'aula.
Insectes i bestioletes
Animeu-vos a conèixer els insectes i altres bestioletes que hi ha en la natura!
El bosc mediterrani: un exemple de supervivència
Els boscos madurs mediterranis formen part del paisatge típic de la nostra regió geogràfica, el qual té relació tant amb el clima com amb l'espècie humana
ESCOLARS NEU - Un dia a la neu
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24h
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Visita el CIVRM des de l'aula!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
Mostrant 1-10 de 2.263 elements.