Resultats de la cerca
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Taller de disseny d’experiments
De la mà de dos científics experimentats veurem alguns exemples pràctics d'experiments en diferents camps de recerca i coneixerem com s’estructura un veritable treball d'investigació.
Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Jo canto ABBA (Tarragona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Mostrant 1-10 de 2.250 elements.