Resultats de la cerca
Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Construïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.TALLER D’ESPELMES DE CERA VERGE D’ABELLA
FES LA TEVA PRÒPIA ESPELMA DE CERA D'ABELLA
Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
Mostrant 1-10 de 2.260 elements.